Relacje w pracy?
- adamsalessandra
- Posty: 7
- Rejestracja: 2023-09-18, 14:46
- Lokalizacja: Wiartel Mały
Relacje w pracy?
Zdobywać je czy też nie? Jako pracodawca, warto zadbać o utrzymywanie dobrych relacji między naszymi pracownikami. Można w tym celu korzystać z różnych sposobów i narzędzi. Aby zebrać informacje na temat relacji panujących w naszej firmie, warto skorzystać na przykład z badań satysfakcji pracowników. Dzięki temu pracodawca zdobędzie wiele przydatnych informacji, ale również cennych wskazówek odnośnie tego, jak dbać o relacje w miejscu pracy.
- qwintheiser
- Posty: 4
- Rejestracja: 2024-01-24, 13:24
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Relacje w pracy?
Dobrą praktyką są poranne, nieformalne spotkania przy kawie oraz krótkie rozmowy połączone z wymianą informacji o planach na rozpoczynający się dzień. Szef, który na co dzień wykazuje niewymuszone zainteresowanie sprawami swoich podwładnych, traktowany jest przez nich jako członek zespołu. W sieci znalazłam również te porady - https://www.projektefektywny.pl/blog/relacje-w-pracy/ warto przeczytać
Re: Relacje w pracy?
Mnóstwo zależy od samych pracowników jakie te relacje są w zespole. Jeśli dobiera się do pracy osoby tylko patrząc na doświadczenie to może niestety okazać się, że one nie potrafią współpracować. Lepiej sięgnąć po narzędzie dla działów HR https://extended.tools/extended-disc-an ... ywidualna/ aby poznać kandydata jako osobę, jakie ma słabe strony, jak potrafi działać zespołowo, jak się zachowuje w stresowych sytuacjach.
Re: Relacje w pracy?
Czy istnieją inne dziedziny, które mogą wnosić istotne spojrzenie na tę kwestię?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post