Relacje w pracy?

Piszemy dosłownie o wszystkim co nie kwalifikuje się do innych działów.
Awatar użytkownika
adamsalessandra
Posty: 7
Rejestracja: 2023-09-18, 14:46
Lokalizacja: Wiartel Mały

Relacje w pracy?

Post autor: adamsalessandra »

Zdobywać je czy też nie? Jako pracodawca, warto zadbać o utrzymywanie dobrych relacji między naszymi pracownikami. Można w tym celu korzystać z różnych sposobów i narzędzi. Aby zebrać informacje na temat relacji panujących w naszej firmie, warto skorzystać na przykład z badań satysfakcji pracowników. Dzięki temu pracodawca zdobędzie wiele przydatnych informacji, ale również cennych wskazówek odnośnie tego, jak dbać o relacje w miejscu pracy.
Awatar użytkownika
qwintheiser
Posty: 4
Rejestracja: 2024-01-24, 13:24
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Relacje w pracy?

Post autor: qwintheiser »

Dobrą praktyką są poranne, nieformalne spotkania przy kawie oraz krótkie rozmowy połączone z wymianą informacji o planach na rozpoczynający się dzień. Szef, który na co dzień wykazuje niewymuszone zainteresowanie sprawami swoich podwładnych, traktowany jest przez nich jako członek zespołu. W sieci znalazłam również te porady - https://www.projektefektywny.pl/blog/relacje-w-pracy/ warto przeczytać :)
santo
Posty: 98
Rejestracja: 2023-06-28, 22:20

Re: Relacje w pracy?

Post autor: santo »

Mnóstwo zależy od samych pracowników jakie te relacje są w zespole. Jeśli dobiera się do pracy osoby tylko patrząc na doświadczenie to może niestety okazać się, że one nie potrafią współpracować. Lepiej sięgnąć po narzędzie dla działów HR https://extended.tools/extended-disc-an ... ywidualna/ aby poznać kandydata jako osobę, jakie ma słabe strony, jak potrafi działać zespołowo, jak się zachowuje w stresowych sytuacjach.
zafar4
Posty: 4
Rejestracja: 2024-02-24, 19:24

Re: Relacje w pracy?

Post autor: zafar4 »

Czy istnieją inne dziedziny, które mogą wnosić istotne spojrzenie na tę kwestię?
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post