Małe mieszkanie i zwierzęta

glosJANA
Posty: 2
Rejestracja: 2014-11-01, 09:21

Małe mieszkanie i zwierzęta

Post autor: glosJANA »

Witam. Doradzicie mi. Myślę o tym, żeby kupić sobie zwierzaka. Mam niewielkie mieszkanie i nie bardzo mogę mieć większego psa. Nawet nie byłoby to dobre dla psa. Zastanawiam się także czy dałbym radę codziennie rano wychodzić z nim na dwór. Pomyślałem, że może lepiej kupić jakieś mniejsze zwierzątko. Jednak ja się nie znam na zwierzętach i nie bardzo wiem jakie zwierzęta mają wymagania. Nie znam się też co jest potrzebne zwierzętom. Wiem, że nawet kupując rybki musiałbym kupić do tego cały osprzęt. Nigdy nie miałem zwierzaka i nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. Chciałem porady w sklepie zoologicznym to wciskają mi prawie wszystkie zwierzaki, że nie ma z nimi problemu. Za to nikt nie poinformował nie, które są najłatwiejsze w hodowli. Macie moze jakieś doswiadczenia i chcecie sie ze mną nimi podzielić. Nie chcę eksperymentować, który zwierzak będzie najlepszy. Nie chciałbym także się denerwować, iż nie bardzo wiem jak o niego zadbać odpowiednio. Możecie mi doradzić, które zwierzęta są łatwe w utrzymaniu. Potrzebne mi jakieś zwierzątko, by urozmaicić sobie życie. Przeważnie w takiej sytuacji ludzie wybierają psa lub kota, zastanawiam się tylko czy warto? Nie wiem co wybrać. Mogę prosić o radę.
kruchy25

Re: Małe mieszkanie i zwierzęta

Post autor: kruchy25 »