internet z firmy RAXEL opinie

Wasze problemy ze sprzętem i oprogramowaniem.
internet

Re: internet z firmy RAXEL opinie

Post autor: internet » 2016-04-13, 21:29

Okropny internet. Nie polecam. Chyba, że ktoś lubi płacić za nic.

kinga

Re: internet z firmy RAXEL opinie

Post autor: kinga » 2016-05-15, 11:58

Ja mialem Internet z Raxela to z ostatnie kolo ratunkowe. Lepiej Niemiec w cale niż miec z Raxela. Nie dość ze Internet nie chodzi to oszukują, dodzwonić sie nie można, na serwisy czekasz tydzień albo 2 a płacić trzeba. Jednym słowem do D...y.

Awatar użytkownika
Nienajmłodsza
Posty: 31
Rejestracja: 2011-05-16, 12:37

Re: internet z firmy RAXEL opinie

Post autor: Nienajmłodsza » 2016-05-19, 21:52

Może to zależy od terenu. Ja nie mam żadnych problemów z dodzwonieniem się. Na serwis nie czekam. Umawiają się na godzinę. Przed przyjazdem dzwonią. Nigdy nie płaciłam.
I naprawdę, to nie jest wpis kogoś od nich.

MMMN

Re: internet z firmy RAXEL opinie

Post autor: MMMN » 2016-08-10, 19:22

W mojej miejscowości działa okropnie. Firmie raxel brakuje kompetencji, doświadczenia w dostarczeniu internetu i najważniejsze profesjonalizmu. Ich internet działa wręcz żałośnie, ciągłe rozłącza do tego bardzo duże skoki pingu. Serwis? Owszem ale bywało, że musiałem czekać na nich ponad 5godzin, nie przybywali o ustalonej godzinie a jak już się zjawili to nie mogli ustalić przyczyny i tak w kółko. Obecnie zgłoszenia są bagatelizowane jak zwykle nikt u nich nie wie o co chodzi i najchętniej zamietli by wszystko pod dywan. Ceny całkowicie nie adekwatne do dostarczanej usługi. Pobierają pieniądze za nic. Odradzam.

Gość

Re: internet z firmy RAXEL opinie

Post autor: Gość » 2017-12-29, 13:22

Jak piszą wszyscy poprzednicy wcześniej ja tylko dołożę do pieca ,firma totalna portażka , internet smiga jak chce albo nie chce.
ogólnie żebnada lepiej nie zaczynać.

Klient1234567

Re: internet z firmy RAXEL opinie

Post autor: Klient1234567 » 2018-01-09, 18:11

A ja dodam swoje 3 grosze. Jestem klientem od 2011 roku i nigdy nie było większych problemów. Jestem w zasięgu jak i LTE tak i radiowki. Ping na radiowce rewelacja 5-8 ms jak i prędkości wyciągają bez problemu 20MB/s .Nie wiem skąd tyle jadu do tej firmy z waszej strony. Gdyby ten internet byłby okropny to firma by się nie rozwijała dostarczając internet od sierpc poprzez mlawe przasnysz Ciechanów plonsk nasielsk pultusk Ostrów Mazowiecka i nowy Dwór Mazowiecki a tym bardziej jeszcze w chwili obecnej firma kładzie swiatlowod w nasielsku.

Awatar użytkownika
Nienajmłodsza
Posty: 31
Rejestracja: 2011-05-16, 12:37

Re: internet z firmy RAXEL opinie

Post autor: Nienajmłodsza » 2018-01-16, 16:53

To ja się powtórzę: od kilku lat jestem z nimi i jakoś nie narzekam.

Adam127

Re: internet z firmy RAXEL opinie

Post autor: Adam127 » 2018-03-03, 09:57

:dobani: OSZUŚCI! !!OSZUŚCI! !! I NIC WIĘCEJ. INTERNET NIE DZIAŁA JAK POWINIEN. NIE MOŻNA Z TA FIRMA SIĘ DOGADAĆ. UDAJĄ ZE NIC SIĘ NIE DZIEJE. NIGDY WIĘCEJ TAKIEJ FIRMY!TAKIE FIRMY TO POWINNI LIKWIDOWAĆ. PŁACISZ ZA NIC BO INTERNET ALBO JEST SŁABY ALBO NIE MA WCALE. :[

Plonszczanka1234

Re: internet z firmy RAXEL opinie

Post autor: Plonszczanka1234 » 2018-03-17, 12:32

To jakiś absurd co piszesz. Mam internet 4KM od Plonska zero awarii. Prędkość idealna wybrałam opcje 20MB/s i tyle wyciąga. Serwisant który to instalowal bardzo kompetentny , mily. Nie wiem czego chcecie. Jeśli uważacie że Lcs lepszy to się mylicie. Zechcieli ode mnie kasę za podłączenie + aktywacje i wysoki abonament. W raxelu wyszło mi 55zł 1zł aktywacja i instalacja.

Elizka

Re: internet z firmy RAXEL opinie

Post autor: Elizka » 2018-03-30, 23:05

KATASTROFA
Nigdy w zyciu

Peterek

Re: internet z firmy RAXEL opinie

Post autor: Peterek » 2018-07-15, 21:23

Dołączę się do dyskusji. Z firmą Raxel "współpracuję" od 2007 roku i jakość ich usług, w tym okresie, sukcesywnie się pogarszała a to za sprawą zwiększania ilości abonentów i jednoczesnym nie dostosowywaniem do tej sytuacji infrastruktury technicznej. Tym samym na dzień dzisiejszy jakość usług jest ŻENUJĄCA !!! W marcu 2017 podpisałem kolejną umowę na 24 miesiące, licząc na poprawę jakości, od tamtego czasu jakość usług spadała odwrotnie proporcjonalnie do ilości dni trwania umowy, im więcej dni tym mniejsza prędkość i jakość. Czara goryczy się przelała, po kilkudziesięciu próbach dodzwonienia się na infolinię i dwóch tygodniach oczekiwania na technika, który notabene w dniu wizyty zadzwonił i poinformował że jest w Mławie i dziś nie dojedzie, podjąłem decyzję o rozwiązaniu umowy, mimo podpisania jej na czas określony. Na moje szczęście orły nie pracują w dziale prawnym Raxela i rzeczona umowa posiada wady prawne, co pozwala na jej zerwanie bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji finansowych. Dodam, iż post ten piszę łącząc się przez swoją sieć komórkową, bo dzisiaj nie działa net przez cały dzień, tym samym zostałem narażony na dodatkowe koszty przez firmę RAXEL, a o zwrot których będę dochodził na drodze sądowej.

ODPOWIEDZ