Jaki krawat do koszuli?

Piszemy dosłownie o wszystkim co nie kwalifikuje się do innych działów.
Marusia

Jaki krawat do koszuli?

Post autor: Marusia »

Witajcie. Czy może mi doradzić w kwestii doboru krawatu do koszuli? Chcę kupić mojemu mężowi koszulę na jego urodziny. Koszula ta jest grafitowo-bordowa: Nie mam zielonego pojęcia jaki krawat mu do niej dobrać? Chciałabym, aby prezent bym kompletny i przydatny, ale nie znam się na dobieraniu krawatów. Poradzicie mi coś?
koziorożec
Posty: 5
Rejestracja: 2013-08-30, 16:51

Re: Jaki krawat do koszuli?

Post autor: koziorożec »

Może szary?
RadioP

Re: Jaki krawat do koszuli?

Post autor: RadioP »

grafitowo-bordowa......... Co prawda o gustach się nie dyskutuje ale, lepiej kup mu białą koszulę, wtedy krawat (newazne jaki by był będzie lepiej pasował do całości. A
Grzegorz87
Posty: 7
Rejestracja: 2013-10-20, 11:55

Re: Jaki krawat do koszuli?

Post autor: Grzegorz87 »

Ja nie noszę i nikt by mnie nie przekonał do założenia :)
Maciek
Posty: 3
Rejestracja: 2013-12-02, 20:33

Re: Jaki krawat do koszuli?

Post autor: Maciek »

Czasem bez krawata dziwnie.
Grzegorz87
Posty: 7
Rejestracja: 2013-10-20, 11:55

Re: Jaki krawat do koszuli?

Post autor: Grzegorz87 »

Mi nie dziwnie :)
woman
Posty: 2
Rejestracja: 2014-02-09, 21:09

Re: Jaki krawat do koszuli?

Post autor: woman »

koziorożec pisze:Może szary?
Wszystko zależy do czego ten szary :) Najczęściej stosowana reguła mówi, że kolor krawata powinien być dopasowany do wzoru na koszuli, przy czym dotyczy to przede wszystkim mocnych kolorów. Jeśli chcesz możesz dobrać krawat ze wzorem, ale musi to być wzór większy i mocniejszy niż ten na koszuli. Ekstremalnym wariantem takiego rozwiązania jest zasada odwrócenia (na przykład niebieska koszula w czerwony deseń w połączeniu z czerwonym krawatem z niebieskim wzorem).
xziolo
Posty: 1
Rejestracja: 2014-04-10, 15:14

Re: Jaki krawat do koszuli?

Post autor: xziolo »

Ja zawsze noszę czarny krawat :)
edmundo