jak traktuje sie klienta!!!!!!!

Podgląd:


Odpowiedz

Emotikony
:) :( ;) :] :P :[ :zawstydzony: :padam: :chytry: :cool: :dobani: :ok: :krzeslem: :lol:
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: jak traktuje sie klienta!!!!!!!

Re: jak traktuje sie klienta!!!!!!!

autor: karolinadubiel95 » 2020-05-20, 23:38

dzięki, będę omijać

Re: jak traktuje sie klienta!!!!!!!

autor: kamilamachunik » 2020-04-15, 11:43

Jeśli potrzebujecie porady prawnej, to polecam Wam adwokat-lubelskie.eu ;)

Re: jak traktuje sie klienta!!!!!!!

autor: qfeel » 2012-01-27, 20:57

pablo napisał
"co wy pi..... poczytajcie sobie troche jakie mamy prawa jako kupujący jaka kultura ? u sprzedawcy żal mi was"

Żal to jest mi ciebie (celowo z małej litery). Przede wszystkim pisz zrozumiale - mam na myśli interpunkcję i składnię. Jak się okazuje przelewanie myśli na słowa pisane to trudna sztuka a jeszcze trudniejsza, żeby to ktoś inny zrozumiał. To po pierwsze. Po drugie zaś "panie domorosły prawniku z Koziej Wólki" zanim zaczniesz dyskusję na temat obowiązującego prawa proponowałbym się zapoznać z Kodeksem cywilnym oraz tzw. Ustawą konsumencką. Nigdzie, podkreślam NIGDZIE!, nie ma opisanego OBOWIĄZKU przyjęcia zakupionego osobiście, bądź też przez babcie/dziadka/wujka/stryjka/..., sprawnego towaru przez sprzedawcę (nie dotyczy zakupu poza lokalem przedsiębiorstwa - wyjaśnienie dla pablo: np. przez internet). Tyczy się to również towaru wadliwego (za Ustawą - niezgodnego z umową). Towar wadliwy można REKLAMOWAĆ i żądać tego, co jest w Ustawie (dla pablo: żeby nie było łatwo znajdź sobie co takiego można żądać od sprzedawcy).
Po trzecie KULTURA! Kultury można wymagać od kogoś jak samemu jest się kulturalnym (dla pablo: uwaga! trudne słowo: "kulturalny", szukaj w Wikipedii lub zapytaj się w bibliotece o książkę, która opisuje to, prawdopodobnie ci obce, zagadnienie. Celowo nie piszę zapytaj się taty albo mamy bo takie rzeczy wynosi się z domu). Z doświadczenia wiem, że dużo rzeczy "idzie załatwić" na spokój podczas rzeczowej dyskusji (dla pablo: znowu trudne słowo: dyskusja, standardowo Wikipedia albo biblioteka). Nie wiem jak wyglądała sytuacja, jednakże osobiście do końca trzymałbym fason i nie dał się zdenerwować. Z doświadczenia wiem, iż siła spokoju drażni takich ludzi najbardziej aż w końcu "pękają".
Po czwarte - piszesz "poczytajcie" - oczywiście czytać każdy może i prawdopodobnie umie (póki co jest w Polsce obowiązek kształcenia podstawowego razem z czytaniem i tabliczką mnożenia). Wierzę, iż czytałeś różne książki/artykuły odnośnie praw konsumentów, ale pragnę zauważyć, że czytać trzeba ze zrozumieniem, a tego w polskim społeczeństwie, prawdopodobnie jak i u ciebie, brakuje.
Nie będę się dalej rozpisywał, gdyż w/g mnie temat został wyczerpany. Wszystkich zainteresowanych swoimi prawami odsyłam na strony internetowe federacji konsumentów oraz na fora prawnicze (te szczególnie polecam - mnóstwo opisanych spraw razem z konkretnymi odpowiedziami)

Pozdrawiam

Re: jak traktuje sie klienta!!!!!!!

autor: krzycho3103 » 2011-12-29, 14:17

Jeśli mogę się wypowiedzieć na temat budki. Potrzebowałem końcówek do głośnika w budce zapłaciłem 50groszy za sztukę przypadkiem napotkałem inny sklep z car audio tam z ciekawości zapytałem o cenę takich końcówek. 7groszy. Ile budka nalicza za głupie końcówki kupią za 7gr. a chcą 50gr. Inny przykład. szukałem foli do przyciemniania szyb. gostek z budki uparł się ze takie coś nie istnieje. pytałem tak o różne produkty. Gostek twierdził że to czego nie mają na stanie poprostu nie istnieje:) eh kupiłem folie w innym sklepie. NIE POLECAM budki.

Re: jak traktuje sie klienta!!!!!!!

autor: pablo » 2011-12-28, 16:32

fistaszek popieram cie w 100% kicha ta buda i ten sprzęt NIEEEEEEE POLECAMMMMM TEJJJJ BUDYYYYYY

Re: jak traktuje sie klienta!!!!!!!

autor: fistaszek20 » 2011-12-28, 13:57

Ta budka to porażka życiowa. Kupując tam to pieniądze wyrzucone w błoto,wszystko pochodzi z made in taiwan. Firmy SONIC itp. kupione na wolumenie. Lepiej dołożyć i kupić orginalny sprzęt z 2 - letnią gwarancją, a nie 3 miesięczną. Żaden sklep nie robi problemów z naprawą, a w tej budzie to zwalają na klienta, że źle podłączył, albo nie tak użytkował lub rozkręcał - Są toksyczni. Nie polecam!

Re: jak traktuje sie klienta!!!!!!!

autor: RicardoLouBeach » 2011-12-28, 12:47

http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=p ... 87KgO2ZUuw Przypadki i podatawa prawna........

Re: jak traktuje sie klienta!!!!!!!

autor: pablo » 2011-12-28, 11:36

co wy pi..... poczytajcie sobie troche jakie mamy prawa jako kupujący jaka kultura ? u sprzedawcy żal mi was

Re: jak traktuje sie klienta!!!!!!!

autor: Hubert » 2011-12-28, 08:12

Popieram Poprzednika,sklep może ale nie musi przyjąć towaru.Te prawo zwrotu zginęło już dawno temu.

Re: jak traktuje sie klienta!!!!!!!

autor: qfeel » 2011-12-27, 23:57

Posluchajcie wszyscy niedouczeni pieniacze... w Polsce nie istnieje prawna mozliwosc zwrotu zakupionego towaru a tym rzecznikiem mozna w tym przypadku sie podetrzec. Inna kwestia jest podejscie do klienta, ale tu juz role odgrywa kultura osobista kazdej ze stron sporu - z doswiadczenia domyslam sie, ze klient nie byl taki spokojny i grzeczny jak to opisuje a i prawdopodobnie obsluga tez byla niczego sobie. Od slowa do slowa i awantura gotowa.

Re: jak traktuje sie klienta!!!!!!!

autor: aska » 2011-12-27, 22:30

Powiatowy Rzecznik Konsumentów - Płońsk

Nazwa: Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Urząd: Starostwo Powiatowe Płońsk
Miasto: 09-100 Płońsk
Adres: ul. Płocka 39
Telefon: tel.: (023) 662 11 45, 662 40 39; fax: (023) 662 38 16
Email: rzecznik@powiat-plonski.pl

Naprawdę są w stanie pomóc w takiej sytuacji.

jak traktuje sie klienta!!!!!!!

autor: sprawiedliwy » 2011-12-27, 19:12

Chciałem się podzielić i odrazu przestrzec przed sklepem -jest to biała budka na ul. grunwaldzkiej przed mostem ze sprzętem elektronicznym. Chciałem zwrócić nie używany, sprawny towar po niecałej dobie przez niezależną ode mnie sytuacje. Kiedy Pani sprzedawczyni dowiedziała się że chce oddać towar zaczęła mnie traktować jak powietrze, olewać i źle traktować. Stwierdziła że nie ma możliwości zwrotu i posądziła mnie o oszustwo, że chce oddać jej uszkodzony sprzęt. Nie chciała go sprawdzić przy mnie, wypraszała mnie ze sklepu bo jej przeszkadzam, ubliżała i awanturowała się. Po bardzo długiej dyskusji skontaktowała się z właścicielami, którzy kazali dowiadywać się po świętach i zosatwic sprzęt i paragon bo nie mają dla nas tego dnia czasu. Po świątecznym weekendzie poszedłem do sklepu dowiedzieć się co dalej.Sprzęt podobno sprawdziła - działa ale Pani właścicielka stwierdziła że zgubiła gwarancje i paragon i może mi drugi wystawić i oddać sprzęt. tylko po co?. A ja prosiłem o zwrot i chciałem odzyskać pieniądze. Znowu wynikła kłótnia i straszyła mnie ochroną- chociaż to ona się awanturowała. W końcu żeby mieć święty spokój poprosiłem o zamianę sprzętu na inny towar. Jeśli macie kupywac w tym sklepie pamiętajcie ze nie ma niemożliwości zwrotów.
:krzeslem:
:dobani:

Na górę