wirtualne call center

Podgląd:


Odpowiedz

Emotikony
:) :( ;) :] :P :[ :zawstydzony: :padam: :chytry: :cool: :dobani: :ok: :krzeslem: :lol:
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: wirtualne call center

Re: wirtualne call center

autor: shiev » 2018-08-27, 18:05

Dokladnie.

Re: wirtualne call center

autor: ress11 » 2018-08-27, 15:56

To prawda, praca w call center czy w działach obsługi klienta się zmieniła. Teraz dzisiaj sobie wyobrazić te sektory bez dobrego systemu rejestracji zgłoszeń, czy oprogramowania call center.

Przy okazji jak ktoś szuka dobrych rozwiązań dla call center lub w ogóle IT, to polecam Focus Telecom. Ich system rejestracji zgłoszeń - jest naprawdę warty uwagi. wiem, bo sama z niego korzystam w pracy ;)

Na górę